StarBucks


mockup-iphone4-starbucks

2012 - app - horeca - starbucks

Social Charging stimuleert dat klanten tafels delen, dit zorgt ervoor dat er meer klanten in de zaak passen. Het zorgt er ook voor dat klanten vaker iets bestellen. Doordat de horeca weet welke telefoon wat voor bestellingen doet, kan de klant een persoonlijke aanbieding worden gedaan. Op die manier kan een klant naar een hoger segment getild worden.

De klant zelf ziet Social Charging als een service; deze kan haar telefoon opladen, en krijgt korting.

Het innovatieve horecaconcept Social Charging is op 20 februari 2013 genomineerd voor de SpinAward Jong Talent. Samen met Jille Treffers, Chris van Steenbergen en Jeroen Fielt bedacht ik deze app die door elke horecaonderneming ingezet kan worden. In dit voorbeeld is gekozen voor StarBucks.

Wil je ook een app zoals StarBucks?
Vraag direct en vrijblijvend een offerte aan. Enthousiast over dit werk? Vraag vrijblijvend een offerte aan.